Koninklijke Nederlandse Vereniging EHBO Afdeling Mijdrecht

Basiscursus eerste hulp

In een basiscursus eerste hulp wordt de cursist geleerd hoe te handelen in de vele voorkomende ongevallen, van kleine en grote verwondingen, brandwonden, oogletsels, kneuzingen, botbreuken, reanimatie en bewustzijnstoornissen. Naast de theoretisch kennis die je moet krijgen, wordt er veel aandacht besteed aan praktisch vaardigheden. De cursus bestaat uit 13 a 14 lessen van 2 uur en een examen, afgenomen door leden van Het Oranje Kruis.

Cursusavonden:
Start "op aanvraag" (bij voldoende deelnemers)

Tijd:
20.00 uur - 22.00 uur

Waar:
Industrieweg 5, 3641RK Mijdrecht

Er zijn altijd mogelijkheden om een cursus voor meerdere personen op maat te geven en/of op locatie, bijv. via uw werk, sportvereniging of hobbyvereniging.

Interesse?
Indien u geÏnteresseerd bent voor een cursus of nog juist vragen heeft over een cursus kunt u contact opnemen met Nicolette van Dort, secretariaat van KNV EHBO, afdeling Mijdrecht
Dit kan via email: infoehbomijdrecht@gmail.com of via telefoonnummer: 06-23271754.

De
Koninklijke
EHBO

Vergoeding zorgverzekeraar

Het meest recente overzicht van vergoedingen voor EHBO cursussen van alle zorgverzekeraars.

BIJDRAGE>>